جرثقیلی که به هتل تیدیل شده است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 18 فروردين 1395
بازدید : 150
نویسنده : مهدی نصیرپور

چند آرشیتکت هلندی در شهر آمسترادام با استفاده از تکنیک های خاصی توانست یک جرثقیل ساختمانی بزرگ را تبدیل به یک هتل مرتفع کند به طوری که این هتل از تمام امکانات برخوردار بوده و در دسته هتل های لوکس قرار گرفته است.

این جرثقیل ۲۵۰ تنی، ۵۰ متر ارتفاع دارد و به عنوان یکی از بلندترین و قدیمی ترین جرثقیل هایی شناخته می شود که روی زمین کار می کنند. البته به علت طول عمر زیاد تقریبا از بین رفته بود تا اینکه به هتل تبدیل شد.

مهندسین به مدت سه سال بی وقفه روی این جرثقیل کار کردند تا اینکه در نهایت تبدیل به یکی از هتل های لوکس و عجیب در دنیا شد. به گفته سازندگان این هتل ساخت هر اتاق از این مجموعه ۱ میلیون دلار هزینه در بر داشته است.

این هتل “فرلدا” نام گذاری شده است که در اصل نام یک شخصیت افسانه ای هلندی است. این هتل به میهمانان خود تماشای منظره کامل شهر آمسترادام را می دهد. هزینه اقامت در هر سوئیت از این هتل به شبی ۵۰۰ دلار می رسد.

 




:: موضوعات مرتبط: هتل , عجایب معماری , ,
:: برچسب‌ها: جرثقیلی که به هتل تیدیل شده است , تصوير هتل جرثقيل , بهترين تصوير هتل جرثقيل , جديدترين تصوير هتل جرثقيل , دانلود تصوير هتل جرثقيل , مشاهده جديد ترين تصوير هتل جرثقيل , عکس هتل جرثقيل , تصوير جديد هتل جرثقيل , تصوير اين ماه هتل جرثقيل , اخبار جديد در باره هتل جرثقيل , تصوير کيفيت دار هتل جرثقيل , تصوير مينياتوري هتل جرثقيل , کاريکاتور هتل جرثقيل , دانلود تصوير هاي هتل جرثقيل , دانلود تصوير هتل جرثقيل , عکس هتل جرثقيل , عجایب معماری , عجیب ترین طراحی های معماری , دیدنی ترین طراحی های معماری , گالری عکس های معماری , بانک اطلاعات معماری , دانشگاه آزاد بهبهان , سایت ارگان معماری , جدیدترین اخبار و مطالب معماری , معماران بهبهان , معماری دانشگاه آزاد بهبهان , بزرگترین گالری تصاویر معماری , معماری بهبهان , ارگان معماری , arganmemari , هتل فرلدا , هتل های لوکس , هتل هلندی , گالری عکس های هتل ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت ارگان معماری بزرگترین گالری تصاویر معماری خوش آمدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های معماری بهبهان و آدرس arganmemari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com